• Facebook
Kontakt

Chmielna 116/118

Warszawa

​​

T: 720 826 806​

M: kontakt@cphelp.pl

#psycholog #psychoterapeuta #psychoterapia #Warszawa

Office Manager - wsparcie administracyjne Centrum 

Co będzie należało do Twoich zadań?

- obsługa recepcji Centrum (odbieranie telefonów i maili od Klientów, zapisywanie ich do naszych Terapeutów, zmiana terminów, potwierdzanie wizyt, etc.)

- udzielanie informacji Klientom o oferowanych przez Centrum usługach

- organizacja codziennej pracy Terapeutów Centrum, przede wszystkim obsługa kalendarza booksy w ich imieniu (wprowadzanie urlopów, zmian terminów ustalonych podczas sesji, etc.)

- administracyjne wsparcie naszych Terapeutów, m.in. dbanie o kompletności dokumentacji  

- obsługa skrzynki mailowej Centrum i segregowanie korespondencji

- codzienne dbanie o porządek w Centrum - mamy Panią Sprzątaczkę, która zajmuje się sprzątaniem, do Twoich zadań będą należy lekkie prace porządkowe, jak np. włączenie zmywarki czy wyrzucenie śmieci

- kontrola stanu oraz uzupełnienie magazynku

- pomoc Właścicielowi Centrum w sprawach organizacyjnych: wysyłanie korespondencji, zlecanie druku i jego odbiór, etc.

Wiesz czym różni się psycholog od psychoterapeuty i psychiatry?

Wiesz, jakie są nurty psychoterapeutyczne i czym się od siebie różnią?

A może masz gotowość się tego nauczyć?  

 

Ta praca jest dla Ciebie!  

Czego oczekujemy?

- (WARUNEK KONIECZNY!) uśmiechu, empatii, spokoju, cierpliwości, życzliwości - nasi Klienci to osoby potrzebujące wsparcia, trafiają do nas, gdy są w trudnym momencie życia - naszym zadaniem jest im pomóc :)

- sumienności, zaangażowania i odpowiedzialności

- dobrej organizacji pracy, samodzielność

- podstawowej wiedzy o nurtach psychoterapeutycznych i naszych Terapeutach (spokojnie, podeślemy Ci odpowiednie materiały, aby pomóc Ci w nauce)

- prawo jazdy kategorii B i własny samochód

- znajomość języka angielskiego min. na poziomie komunikatywnym (zgłaszają się do nas również Klienci nie mówiący po polsku)

- umiejętność obsługi programu Excel

- mile widziana umiejętność obsługi kalendarza Booksy

Co oferujemy?

- umowa o pracę / zlecenie / współpracy - Ty wybierasz

- konkurencyjne wynagrodzenie + zwrot kosztów zw. z wykorzystaniem samochodu do celów służbowych

- bonus świąteczny

- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 14-22

- pracę zdalną wymagającą odwiedzenia Centrum ok. 22 (pracujesz z domu i/lub jeździsz po mieście - swoje zadania organizujesz w dopasowaniu do swoich potrzeb, co dzień wieczorem zamykasz Centrum)

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

- CV ze zdjęciem

- list motywacyjny

 

na adres kontakt@cphelp.pl.

Bardzo prosimy o dodanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.