top of page

Obsługa Recepcji Centrum Psychoterapii HELP

Jesteś uśmiechniętą, życzliwą, empatyczną osobą?

Wiesz czym różni się praca psychologa od pracy psychoterapeuty i psychiatry?

Wiesz, jakie są nurty psychoterapeutyczne i czym się od siebie różnią?

A może masz gotowość się tego nauczyć?  

 

Ta praca jest dla Ciebie!  

Co będzie należało do Twoich zadań?

- obsługa recepcji Centrum (odbieranie telefonów i maili od Klientów, zapisywanie ich do naszych Terapeutów, zmiana terminów, potwierdzanie wizyt, pobieranie opłat za sesje, wystawianie paragonów, etc.)

- udzielanie informacji Klientom o oferowanych przez Centrum usługach

- organizacja codziennej pracy Terapeutów Centrum, przede wszystkim obsługa kalendarza internetowego w ich imieniu (wprowadzanie urlopów, zmian terminów ustalonych podczas sesji, etc.)

- administracyjne wsparcie naszych Terapeutów, m.in. dbanie o kompletność dokumentacji  

- obsługa skrzynki mailowej Centrum i segregowanie korespondencji

- codzienne dbanie o porządek w Centrum - mamy Panią Sprzątaczkę, która zajmuje się sprzątaniem, do Twoich zadań będą należy lekkie prace porządkowe, jak np. włączenie zmywarki czy wyrzucenie śmieci

Czego oczekujemy?

- (WARUNEK KONIECZNY!) uśmiechu, empatii, spokoju, cierpliwości, życzliwości - nasi Klienci to osoby potrzebujące wsparcia, trafiają do nas, gdy są w trudnym momencie życia - naszym zadaniem jest im pomóc :)

- umiejętności szybkiego uczenia się 

- elastyczności i umiejętności dopasowania się do zmian

- sumienności, zaangażowania i odpowiedzialności

- dobrej organizacji pracy, samodzielności

- podstawowej wiedzy o nurtach psychoterapeutycznych i naszych Terapeutach (spokojnie, podeślemy Ci odpowiednie materiały, aby pomóc Ci w nauce)

- znajomość języka angielskiego min. na poziomie komunikatywnym (zgłaszają się do nas również Klienci nie mówiący po polsku)

- biegłej obsługi pakietu MS Office

- mile widziana umiejętność obsługi kalendarza internetowego i doświadczenie na podobnym stanowisku

Co oferujemy?

- umowa zlecenie 

- wynagrodzenie: umowa zlecenie 28 zł brutto na start, a po okresie próbnym system premiowy - do 500 zł / miesiąc

- wymiar czasu pracy: ok 160h miesięcznie

- możliwość skorzystania z pakietu kompleksowego LuxMed i karty Multisport Plus

- dużą swobodę i samodzielność działania  

- pracę w miłej atmosferze

- codziennie: napoje (woda, kawa, herbata), słodycze

- narzędzia niezbędne do pracy

- miejsce pracy: ul. Sarmacka (Wilanów)

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

- CV ze zdjęciem

- list motywacyjny

 

na adres admin@cphelp.pl

Bardzo prosimy o dodanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

bottom of page