top of page

REGULAMIN

Centrum Psychoterapii HELP

I. Wstęp

Niniejszy Regulamin Centrum Psychoterapii HELP (PH | Psychoterapia HELP) określa w szczególności:

  1. rodzaje i zakres usług świadczonych przez Centrum Psychoterapii HELP (PH | Psychoterapia HELP);

  2. warunki zawierania i rozwiązywania umów z Centrum Psychoterapii HELP (PH | Psychoterapia HELP);

  3. tryb postępowania reklamacyjnego oraz alternatywnych metod rozwiązywania sporów. .

 

II. Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają, co następuje:

  1. Centrum lub CPHELP – Centrum Psychoterapii HELP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-808) przy Mińskiej 25C lok. 78, NIP 1133047656, świadczące usługi pomocy psychologicznej, psychoterapeutycznej i seksuologicznej w Warszawie przy ul. Chmielnej 116/118 lok. 102, przy ul. Wspólnej 50 lok. 10, w Poznaniu przy ul. S. Żeromskiego 6 lok. 5 oraz w Szczecinie przy ul. Potrzebowskiego 2 lok. 8

  2. Cookies - małe pliki tekstowe zachowywane przez przeglądarkę Użytkownika na twardym dysku komputera, które zawierają informacje umożliwiające identyfikację połączenia oraz prawidłowe działanie Serwisu. Niektóre Cookies mogą być przechowywane przez zdefiniowany w pliku Cookies czas (użytkownik dysponuje możliwością ich ręcznego usunięcia) a niektóre są usuwane zaraz po zakończeniu połączenia z Serwisem. Zasady wykorzystywania Cookies zostały opisane w odrębnej Polityce prywatności;

  3. Polityka prywatności - odrębny dokument regulujący ogólne zasady przetwarzania danych osobowych oraz działania Serwisu, w tym strony www.cphelp.pl oraz zasady wykorzystywania Cookies, dla wszystkich odwiedzających Serwis, niekoniecznie będących Użytkownikami;

  4. Regulamin – niniejszy regulamin;

  5. Serwis – serwis internetowy CPHELP działający pod adresem www.cphelp.pl;

  6. Umowa Na Korzystanie Z Serwisu – umowa zawarta pomiędzy Użytkownikiem a CPHELP w trybie i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, na podstawie której Centrum świadczy Użytkownikowi Usługi Serwisu, a Użytkownik korzysta z Serwisu;

  7. Umowa- umowa zawarta pomiędzy Użytkownikiem a CPHELP w trybie i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, na podstawie której CPHELP świadczy Użytkownikowi Usługi;

  8. Usługi - świadczone przez CPHELP usługi wybrane przez Użytkownika spośród wyboru udostępnionego przez CPHELP na stronie: https://psychoterapiahelp.bookero.pl

  9. Usługi Serwisu: usługi opisane w pkt IV ust. 5 niniejszego Regulaminu;

  10. Użytkownik - osoba, która korzysta z Usług lub Usług Serwisu.

 

III. Pomoc CPHELP

  1. Centrum Psychoterapii HELP to centrum pomocy psychologicznej, psychoterapeutycznej i seksuologicznej.  W celu świadczenia usług Użytkownikom, CPHELP współpracuje z psychologami i psychoterapeutami (łącznie niżej jako „Terapeuci”).

  2. Terapeuci udzielający pomocy psychoterapeutycznej:

    1. stosują się do Kodeksu Etyki Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, w tym w szczególności przestrzegają tajemnicy zawodowej. Ujawnienie wiadomości objętych tajemnicą zawodową może nastąpić jedynie wtedy, gdy poważnie zagrożone jest zdrowie lub życie Użytkownika lub innych osób lub gdy tak stanowi prawo,

    2. ustalają indywidualnie z Użytkownikiem częstotliwość oraz tryb udzielania pomocy, przy czym, o ile wyraźnie nie uzgodniono inaczej, zastosowanie znajdują zasady określone w niniejszym Regulaminie.

  3. Z sylwetkami Terapeutów współpracujących z Centrum Psychoterapii HELP można zapoznać się pod linkiem: https://www.cphelp.pl/poznaj-nas

  4. Wszelkie treści znajdujące się na stronie Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisów Kodeksu cywilnego.

IV. Korzystanie z Serwisu

  1. Użytkownik bezpłatnie korzysta z Serwisu.

  2. Warunkiem korzystania z Usług Serwisu jest ukończenie przez Usługobiorcę 18. roku życia.

  3. Chwilą zawarcia Umowy Na Korzystanie Z Serwisu jest chwila faktycznego rozpoczęcia korzystania przez Użytkownika z Serwisu.

  4. Umowa Na Korzystanie Z Serwisu zostaje rozwiązana przez Użytkownika z chwilą faktycznego zaprzestania korzystania z Serwisu. Centrum jest uprawnione do rozwiązania Umowy Na Korzystanie Z Serwisu ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji naruszania przez Użytkownika istotnych postanowień Regulaminu.

  5. Za pośrednictwem Serwisu, Centrum świadczy na rzecz Użytkownika następujące usługi:

    • informację o oferowanych usługach oraz Terapeutach, ;

    • możliwość skierowania zapytania do Centrum za pośrednictwem znajdującego się w Serwisie formularza kontaktowego.

  6. W celu skierowania zapytania poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w Serwisie, niezbędne jest podanie przez Użytkownika następujących danych osobowych: imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej. Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane na podstawie dobrowolnej zgody, celem udzielenia odpowiedzi na treść wiadomości przesłanej za pomocą formularza kontaktowego oraz w celu prowadzenia ewentualnej dalszej korespondencji z Użytkownikiem w tym przedmiocie. Skierowanie zapytania w tej formie wymaga wyraźnego wyrażenia zgody na przetwarzanie danych we wskazanym wyżej zakresie. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak takiej zgody uniemożliwi Centrum udzielenie odpowiedzi na pytanie Użytkownika. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną przez siebie zgodę, a wycofanie zgody może nastąpić przez jednostronne oświadczenie złożone w dowolnej formie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  7. Korzystając z Serwisu Użytkownik oświadcza, że:

    • jest pełnoletni i uprawniony do zawarcia Umowy Serwisu,

    • podane przez niego dane są prawdziwe oraz nie naruszają praw osób trzecich,

    • zapoznał się z treścią Regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.

  8. Do Umowy Na Korzystanie z Serwisu ma zastosowanie pkt XI (Świadczenie usług drogą elektroniczną) ust. 3-7 niniejszego Regulaminu.

  9. Po spełnieniu świadczenia przez Centrum Użytkownik traci prawo odstąpienia od Umowy.

 

V. Umawianie konsultacji/Zawarcie Umowy

  1. Konsultację u Terapeuty można umówić:

  2. Po skierowaniu przez Użytkownika prośby o umówienie konsultacji, Centrum Psychoterapii HELP uzgadnia z Użytkownikiem (telefonicznie, smsowo lub mailowo) termin oraz miejsce konsultacji, cenę konsultacji, a także który Terapeuta będzie wykonywać usługę. CP HELP uzyskuje od Użytkownika prośbę o podanie pełnych danych do rejestracji, tj. imię i nazwisko, adres mail, numer telefonu, numer PESEL, potwierdzenie zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptację, zgodę na przetwarzanie danych osobowych, stosownie do Polityki Prywatności Centrum, oraz potwierdzenie, że Użytkownik wie, że zamówienie usługi pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Świadczenie Usługi możliwe jest tylko w przypadku akceptacji niniejszego Regulaminu przez Użytkownika. W razie odmowy akceptacji Regulaminu przyjmuje się, że Użytkownik odstąpił od Umowy. Po uzgodnieniu terminu i miejsca spotkania, a także po przydzieleniu Użytkownikowi Terapeuty, CP HELP potwierdza termin i miejsce konsultacji, jej cenę oraz wybór Terapeuty wiadomością SMS. Z chwilą wysłania SMS potwierdzającego pierwszą usługę przyjmuje się, że zostaje zawarta Umowa pomiędzy CPHELP a Użytkownikiem, która wiąże się z przestrzeganiem niniejszego Regulaminu. Przed sesją lub w ciągu trzech dni po każdej kolejnej Użytkownik zobowiązany jest do dokonania opłaty zgodnie z niniejszym Regulaminem. Brak opłaty może skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy przez CP HELP, o czym Użytkownik zostanie poinformowany smsowo. Brak płatności za sesję i utrata terminu nie jest rozumiana jako wypowiedzenie umowy przez Użytkownika z CP HELP przez Użytkownika, w tym celu Użytkownik powinienem spełnić warunki postawione w pkt VII niniejszego Regulaminu.

  3. Rezerwacje za pomocą aplikacji Bookero dokonywane są przez mechanizm dostarczany przez podmiot trzeci: spółkę SAFI STUDIO Paweł Nowakowski z siedzibą w Dębina, ul. Spacerowa 25, 05-152 Czosnów, NIP: 5311610855
    Korzystanie z mechanizmu rezerwacji odbywa się na podstawie regulaminu Bookero, dostępnego na stronie https://www.bookero.pl/regulamin. W procesie rezerwacji Użytkownik zostanie poproszony przez Bookero o akceptację dokumentów prawnych Bookero. Bookero jest podmiotem niezależnym od CPHELP. CPHELP nie ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowe funkcjonowanie serwisu Bookero. 

    Z chwilą wysłania maila potwierdzającego pierwszą sesję w CPHELP przyjmuje się, że zostaje zawarta Umowa pomiędzy CPHELP, która wiąże się z przestrzeganiem niniejszego Regulaminu. Umówienie pierwszej sesji za pośrednictwem bookero wiąże się z obowiązkiem zapłaty za sesję. Brak opłaty za sesję oznacza, że sesja nie została umówiona. 

  4. Na konsultację może umówić się wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba dorosła może się umówić na sesję wyłączeni samodzielnie. Osoby nieposiadające pełnej zdolności do czynności prawnych, w tym osoby niepełnoletnie, mogą umówić się na konsultacje i korzystać z pomocy CPHELP jedynie za pisemną zgodą ich opiekunów prawnych (rodziców). CPHELP może wymagać obecności opiekuna prawnego podczas konsultacji z osobą nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych.

  5. Umówienie pierwszej konsultacji wiąże się z rezerwacją tego samego terminu (dzień i godzina) co tydzień u tego samego Terapeuty (cotygodniowa rezerwacja cykliczna) przez kolejny rok - umowa między Użytkownikiem a CPHELP zostaje zawarta na rok. Jeśli Klient pragnie zrezygnować ze spotkań i rozwiązać umowę z CPHELP wcześniej może to zrobić na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie (pkt VII). Jeśli Klient pragnie uczestniczyć w spotkaniach dłużej, zobowiązany jest poinformować o tym recepcję Centrum i przedłużyć umowę z CPHELP.

  6. CPHELP, po uprzednim poinformowaniu Użytkownika, może odmówić wykonania Usługi nieprawidłowo wybranej przez Użytkownika podczas rezerwacji online. W takim przypadku Centrum Psychoterapii HELP  albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłacone kwoty za odwołaną konsultację albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem i jest to możliwe, umówi inny termin lub rodzaj konsultacji, zaliczając wcześniej wpłacone kwoty na poczet nowego terminu konsultacji. Wiadomość SMS z nowym terminem konsultacji wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu konsultacji oraz zmiany umowy w tym zakresie.

  7. W razie, jeśli świadczenie Usługi ma się rozpocząć w ciągu 14 dni od dnia zawarcia Umowy, Centrum uzyskuje (utrwaloną na trwałym nośniku) zgodę Użytkownika na rozpoczęcie świadczenia tych usług przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy. W razie odmowy udzielenia zgody na co najmniej 48 godzin przed planowanym terminem konsultacji przyjmuje się, że Użytkownik odwołał uzgodnioną konsultację i odstąpił od Umowy. 

 

VI. Płatność za konsultację

  1. Ceny usług świadczonych przez Centrum Psychoterapii HELP określone są w cenniku dostępnym na stronie www.cphelp.pl/poznaj-nas

  2. Przedpłata w wysokości 100% ceny za daną konsultację dokonywana jest przed każdą sesją. Dokonanie przedpłaty przed pierwszą sesją jest warunkiem koniecznym dla potwierdzenia terminu i miejsca konsultacji oraz tego, że konsultacja się odbędzie i że została zawarta umowa między CPHELP a użytkownikiem. Brak opłaty może skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy przez CP HELP, o czym Użytkownik zostanie poinformowany smsowo. Brak płatności za sesję i utrata terminu nie jest rozumiana jako wypowiedzenie umowy z CP HELP przez Użytkownika, w tym celu Użytkownik powinienem spełnić warunki postawione w pkt VII niniejszego Regulaminu.

  3. Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, przedpłata winna zostać dokonana na rachunek bankowy Centrum Psychoterapii HELP (94 1090 1883 0000 0001 4936 5879, Santander) lub w ciągu 3 godzin od umówienia pierwszej konsultacji za pośrednictwem PayU poprzez link z systemu bookero.

  4. W przypadku sesji, które odbywają się w bezpośrednio (osobiście) w oddziale przy ul. Wspólnej 50 płatność za drugą i każdą kolejną konsultację odbywa się kartą lub gotówką w recepcji Centrum przed rozpoczęciem konsultacji.

  5. Płatność za drugą i kolejną sesję odbywa się poprzez link wygenerowany z systemu bookero (PayU) w ciągu 5 dni i maksymalnie na dwa dni przed umówionym terminem bądź w ciągu 3 dni po sesji poprzez link do płatności dostępny na fakturze (BlueMedia). Brak płatności może skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy przez CP HELP, o czym Użytkownik zostanie poinformowany smsowo. Brak płatności za sesję i utrata terminu nie jest rozumiana jako wypowiedzenie umowy z CP HELP przez Użytkownika, w tym celu Użytkownik powinienem spełnić warunki postawione w pkt VII niniejszego Regulaminu. Brak płatności za sesję może skutkować zablokowaniem możliwości korzystania z sesji do czasu uregulowania należności oraz utratą dotychczasowego terminu.

VII. Odstąpienie od Umowy

  1. W przypadku Umowy zawartej z Użytkownikiem będącym konsumentem, tj. osobą fizyczną, która zawiera umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, Użytkownik może od Umowy odstąpić w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, bez konieczności podania przyczyny odstąpienia i bez jakichkolwiek kosztów. Przez konsumenta rozumie się także osobę fizyczną, dla której zawarcie Umowy jest bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą, a Umowa nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  2. Odstąpienie od Umowy w terminie 14 dni następuje w sposób opisany w pkt IX (odwołanie terminu konsultacji) niniejszego Regulaminu, oraz może także nastąpić przez wysłanie oświadczenia pocztą tradycyjną na adres: Centrum Psychoterapii HELP, ul. Wspólna 50 lok. 10, 00-684 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres: kontakt@cphelp.pl Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

  3. Centrum niniejszym informuje, że prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje, jeżeli Centrum wykonało w pełni Usługę za wyraźną zgodą Użytkownika będącego konsumentem, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Centrum utraci prawo odstąpienia od umowy. Użytkownik uzyskuje powyższą informację wraz z dostarczeniem mu niniejszego Regulaminu.

  4. Centrum informuje, że w razie, jeśli Usługi zostały wykonane w całości lub części na wyraźne życzenie Użytkownika (utrwalone na trwałym nośniku) przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od Umowy, Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty za tę część usług, która została świadczona przed odstąpieniem od Umowy. 

 VIII. Wypowiedzenie Umowy

  1. Użytkownik może Umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie również po upływie 14 dni, przy czym w przypadku, gdy następuje to po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, albo jeśli świadczenie usług następuje przed upływem 14 dni na wyraźne życzenie Użytkownika, wzajemne rozliczenia odbywają się na zasadach określonych w pkt IX (odwołanie terminu konsultacji) niniejszego Regulaminu.

  2. Centrum może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie, przy czym w takim przypadku zwraca ono kwoty wpłacone przez Użytkownika za tę część usługi, która jeszcze nie została świadczona, wzajemne rozliczenia odbywają się na zasadach określonych w pkt IX (odwołanie terminu konsultacji) niniejszego Regulaminu.

IX. Odwołanie terminu konsultacji

  1. Użytkownik może odwołać konsultację telefonicznie pod numerem 720 826 806 lub 790 626 806 lub wysyłając wiadomość e-mail pod adres kontakt@cphelp.pl najpóźniej na 48 godzin przed umówionym terminem konsultacji. W takim przypadku CPHELP albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłacone kwoty za odwołaną konsultację, albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem, umówi inny termin konsultacji, zaliczając wcześniej wpłacone kwoty na poczet nowego terminu konsultacji. Wiadomość SMS z nowym terminem konsultacji wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu konsultacji oraz zmiany umowy w tym zakresie.
  2. Odwołanie konsultacji przez Użytkownika, który zapisał się na pierwszą konsultację/sesję na mniej niż 48 godzin powoduje utratę terminu oraz przedpłaty dokonanej za odwołany termin, chyba że zachodzi wyjątkowy przypadek uzasadniony siłą wyższą. W takim przypadku CPHELP albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłacone kwoty za odwołaną konsultację albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem, umówi inny termin konsultacji, zaliczając wcześniej wpłacone kwoty na poczet nowego terminu konsultacji. Wiadomość SMS z nowym terminem konsultacji wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu konsultacji oraz zmiany umowy w tym zakresie.

  3. Odwołanie konsultacji przez Użytkownika, który zapisał się na drugą lub kolejną konsultację/sesję na mniej niż 48 godzin przed umówionym terminem powoduje utratę terminu oraz konieczność pokrycia pełnego kosztu odwołanej sesji, chyba że zachodzi wyjątkowy przypadek uzasadniony siłą wyższą.

  4. W przypadku gdy konsultacja z umówionym Terapeutą nie może się odbyć w uzgodnionym terminie lub miejscu, z przyczyn, za które odpowiada CPHELP, CPHELP, wedle wyboru Użytkownika:

    1. albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłacone kwoty za taką konsultację i przyjmuje, że zostaje ona odwołana,

    2. albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem, umówi inny termin konsultacji, zaliczając wcześniej wpłacone kwoty na poczet nowego terminu konsultacji, 

    3. albo, jeżeli istnieje taka możliwość, zapewni odpowiednie zastępstwo innego terapeuty. 
      Wiadomość SMS z nowym terminem lub miejscem konsultacji lub osobą terapeuty wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu lub miejsca konsultacji lub terapeuty oraz zmiany umowy w tym zakresie.

X. Spóźnienia

  1. Jedna konsultacja indywidualna trwa 50 minut, chyba że co innego zostanie indywidualnie uzgodnione z Użytkownikiem. 

  2. Jedna konsultacja partnerska trwa, w zależności od wybranego wariantu, 50 bądź 75 minut, chyba że co innego zostanie indywidualnie uzgodnione z Użytkownikiem.  

  3. Konsultacja nie zostaje przedłużona, w przypadku gdy Użytkownik się spóźni. Spóźnienie z winy Użytkownika skraca czas sesji, chyba że terapeuta zarządzi inaczej.

  4. W przypadku, gdy Użytkownik spóźnia się na sesję, Terapeuta będzie oczekiwał na Użytkownika przez 20 minut trwania sesji, w przypadku dłuższego spóźnienia (powyżej 20 minut) Terapeuta ma prawo opuścić gabinet lub odejść od komputera i odmówić wykonania sesji. Taka sesja pozostaje sesją pełnopłatną - Użytkownik zobowiązany jest do pokrycia pełnego kosztu sesji.

  5. W przypadku, gdy Terapeuta spóźni się na konsultację, przedłuży on spotkanie o czas spóźnienia lub zapewni, że kolejne spotkanie w zależności od dyspozycji Użytkownika zostanie wydłużone o czas spóźnienia.

  6. W przypadku, gdy Terapeuta odwoła sesję (w dowolnym terminie), termin nieodpłatnie dla Użytkownika przepada, a kolejne spotkanie odbędzie się w tym samym terminie (dzień i godzina) w kolejnym tygodniu.

 

XI. Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Konsultacje mogą być udzielane za pośrednictwem Skype lub innego podobnego programu.

  2. Do umowy zawartej pomiędzy CPHELP a Użytkownikiem, odnośnie konsultacji udzielonej drogą elektroniczną, stosuje się postanowienia niniejszego Regulaminu. 

  3. W celu prawidłowego przeprowadzenia konsultacji drogą elektroniczną Użytkownik powinien dysponować urządzeniem i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi:

    • dostęp do sieci Internet;

    • zainstalowany i uaktualniony program antywirusowy;

    • włączoną obsługę Cookies i Java Script;

    • oprogramowanie umożliwiające korzystanie z aplikacji Skype lub innej służącej komunikacji pomiędzy Użytkownikiem a terapeutą;

    • urządzeniem wyposażonym w mikrofon oraz głośnik/słuchawki;

    • miejsce zapewniające zachowanie poufności oraz swobodę i komfort rozmowy

  4. CPHELP nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania programów zewnętrznych, przy pomocy których realizowane są konsultacje. Świadczenie usług może zostać utrudnione lub uniemożliwione w szczególności w razie zajścia takich okoliczności jak nienależyta jakość połączenia, uszkodzenie lub wada urządzeń telekomunikacyjnych, systemów zasilania, sprzętu komputerowego, awarii sieci telekomunikacyjnej lub przerw w dostawie prądu, przerwania połączenia lub jakiegokolwiek działania osób trzecich. CPHELP nie ponosi odpowiedzialność za takie okoliczności, Usługa taka jest pełnopłatna.

  5. Użytkownika obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania sesji. Podczas sesji Użytkownik powinien zadbać o poufność, w pomieszczeniu, w którym przebywa podczas sesji nie może znajdować się żadna osoba trzecia.

  6. Terapeuta może nagrywać sesje do celów szkoleniowych wyłącznie za pisemną zgodą Użytkownika.

  7. Centrum nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe po stronie osób trzecich w wyniku korzystania przez Użytkownika z Usług w sposób sprzeczny z Regulaminem.

 

XII. Reklamacje

  1. Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej świadczenia Usług na podstawie niniejszego Regulaminu w terminie 14 dni od dnia konsultacji od dnia ustania Umowy.

  2. Reklamacja może zostać przesłana drogą mailową na adres: admin@cphelp.pl lub drogą pisemną na adres: Centrum Psychoterapii HELP, ul. Wspólna 50 lok. 10, 00-684 Warszawa.

  3. Reklamacja powinna zawierać dokładne oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, PESEL, adres mailowy i korespondencyjny) oraz dokładny opis okoliczności będących podstawą złożenia reklamacji.

  4. CPHELP rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni od jej otrzymania. Jeśli reklamacja nie może być w tym terminie rozpoznana, CPHELP powiadomi składającego reklamację o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.

  5. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na wskazany przez składającego reklamację adres e-mail lub na adres korespondencyjny, o ile tego zażądał składając reklamację.

  6. W przypadku uznania reklamacji Centrum dokona zwrotu części/całości ceny Usługi Użytkownikowi.

XIII. Spory

  1. Sądem właściwym do rozpatrywania sporów powstałych w związku ze stosowaniem Regulaminu lub wynikłych w związku ze świadczonymi Usługami jest sąd właściwy dla siedziby CPHELP, chyba że Umowa została zawarta z Użytkownikiem będącym konsumentem, w którym to przypadku sądem właściwym jest sąd właściwości ogólnej.

  2. Szczegółowe informacje na temat możliwości dotyczących alternatywnych metod rozwiązywania sporów i zasad dostępu do takich procedur dla Użytkowników zamieszkałych w Polsce są dostępne na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na stronie: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php Istnieje punkt kontaktowy przy Prezesie UOKiK (nr tel.: 22 55 60 333, adres e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres Plac Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest pomoc konsumentom w kwestiach związanych z alternatywnymi metodami rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument ma następujące przykładowe możliwości wykorzystania procedur alternatywnego rozwiązywania sporów: 1) wniosek o rozwiązanie sporu do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego (więcej informacji można uzyskać pod adresem: http://www.spsk.wiih.org.pl/); 2) wniosek o pozasądowe rozwiązanie sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej Inspektoratu właściwego dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej przez Centrum); 3) pomoc od powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznych, których statutowe zadania obejmują ochronę konsumentów (w tym Federacji Konsumentów i Stowarzyszenia Konsumentów Polskich). Porad udziela się między innymi za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: porady@dlakonsumentow.pl i za pośrednictwem infolinii konsumenckiej pod numerem 801 440 220. Na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest internetowa platforma rozstrzygania sporów między konsumentami i przedsiębiorcami na poziomie UE (platforma ODR). (więcej informacji na można znaleźć na stronie internetowej platformy lub na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php). Wszelkie spory wynikłe z umowy podlegają jurysdykcji sądów powszechnych. Nie należy uznawać, że niniejsza umowa zawiera zapis na sąd polubowny. Centrum zastrzega sobie prawo do osobnego wyrażania zgody na alternatywne metody rozwiązywania sporów w odniesieniu do poszczególnych przypadków.

 

XIV. Dane osobowe

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz Cookies dostępne są w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://www.cphelp.pl/rodo

 

XV. Pozostałe postanowienia

  1. Na terenie całego CPHELP obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.

  2. Zakazane jest również korzystanie z urządzeń znajdujących się w CPHELP bez zgody personelu CPHELP (zakaz ten nie dotyczy ekspresu do kawy, lodówki, mikrofalówki oraz podajnika na wodę) oraz wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania sesji. Terapeuta może nagrywać sesje do celów szkoleniowych wyłącznie za pisemną zgodą Użytkownika.

  3. Dzieci do lat 13 mogą przebywać w CPHELP tylko w obecności oraz pod stałą opieką Użytkownika. CPHELP nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci odpowiedzialność ponoszą rodzice lub ich prawni opiekunowie. Na terenie CPHELP obowiązuje całkowity zakaz biegania i zabaw, wymagany jest absolutny spokój oraz cisza w trakcie wykonywania usług przez personel CPHELP.

  4. Za przedmioty pozostawione na terenie CPHELP, CPHELP nie ponosi odpowiedzialności.

  5. CPHELP może odmówić świadczenia Usług, w razie jeśli:

    1. żądania, życzenia lub oczekiwania Użytkownika uniemożliwiają lub poważnie utrudniają prawidłowe świadczenie Usługi lub zagrażają innym osobom;

    2. zachowanie Użytkownika uniemożliwia lub poważnie utrudnia prawidłowe świadczenie Usług (np. wskutek pozostawania Użytkownika pod wpływem alkoholu, środków odurzających czy niezgodnej z zaleceniami lekarza dawki leków) lub zagraża inny osobom albo uniemożliwia lub utrudnia świadczenie Usług na rzecz innych osób.

  6. Wykluczone są spotkania „poza-terapeutyczne” (w znaczeniu towarzyskim) Terapeuty z Użytkownikiem, którego proces psychoterapeutyczny prowadzi.

  7. CPHELP świadczy Usługi na rzecz Użytkownika z dołożeniem należytej staranności oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych Usług, jednak w żadnym przypadku nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu.

  8. Dwie bliskie osoby nie mogą korzystać z usług tego samego Terapeuty.

  9. Wykluczone jest, chyba że Terapeuty postanowi inaczej, uczestniczenie w dwóch różnych procesach u tego samego Terapeuty.

 

XVI. Postanowienia końcowe 

  1. CPHELP może zakończyć działalność Serwisu w każdym czasie z jakiejkolwiek przyczyny, jak również bez podania przyczyny, przy czym pozostaje to bez wpływu na Umowy już zawarte, w szczególności na konsultacje już umówione.

  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie rozstrzygają ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego.

  3. CPHELP zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Umowy, z wyjątkiem nowych postanowień Regulaminu, które są dla Użytkownika bardziej korzystne (takie postanowienia mają zastosowanie również do umów zawartych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu). 

  4. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz dla umów o świadczenie usług drogą elektroniczną zawieranych na jego podstawie jest prawo polskie.

  5. Sądem właściwym do rozpatrywania sporów powstałych w związku ze stosowaniem Regulaminu lub wynikłych w związku ze świadczonymi Usługami jest sąd właściwy dla siedziby CPHELP, chyba że Umowa została zawarta z konsumentem, w którym to wypadku właściwy jest sąd ogólnej właściwości.

Niniejsza wersja Regulaminu została opublikowana i weszła w życie w dniu: 3 grudnia 2020 r. o godz. 17:30

Poprzednia wersja Regulaminu jest dostępna pod tym linkiem: https://www.cphelp.pl/regulamin-2019

ZAŁĄCZNIK Nr  1

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

DO: Centrum Psychoterapii HELP Sp. z o.o.

Ul. Mińska 25C lok. 78,

Warszawa 03-808

e-mail: kontakt@cphelp.pl

 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie usług przez CPHELP

– Data zawarcia umowy (potwierdzenia pierwszej konsultacji):

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

– Adres konsumenta(-ów):

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

 
bottom of page